2012 samanfattat


I år så har jag börjat fota väldigt mycket i svrtvitt och tycker det blir roligare och roligare!
Förutom och att jag flyttade in i psykstugan det så hände det inte så jätte mycket i Januari

Februari: Trivdes jag bättre i huset och umgicks mycket med mina nya vänner Janely, Jeppe, Kickan, David
Mars och April: var jag hemma i Lycksele ganska mycket för att det var marknad, lov och codan (estetarnas musikal). Hade även en ny mobil, köpt av Maja, då min gamm nokia hade gått i flera bitar

Maj: var en underbar månad! Åkte iväg på läger för grön ungdom inne i stan. Var i Rom med klassen, alla våra omgångar med neger och president, fjanterier, redovisningar och enorma plugg för dykningen (jag och Anton). Lärde känna Selina, fotade balen och lite annat sånt.

Juni och Juli: hände det inte något speciellt. Njöt av sommaren. Jobbade inte. Fotade inte så mycket, vet inte varför. Fotade dock lite djur. Skaffade iPhone.

Augusti: Panik för att hitta lägenhet med Nathalie och Selina. Firade Nathalie och fotade.
Massa skolångest. Pendlade första veckan och sov någon natt hos Ebba och någon hos han.
September: Fick flytta in i lägenheten. Hade fått min nya säng. Träffade en ny speciell kille och lite andra människor. Åkt roadtrip från Lycksele när Nathalie hade klarat körkortet. Åt massa mysiga middagar med Selina och Nathalie. Firade Emil.
Sov hos B. Pratade med B. Åkte till Lindsberg för Grönt Forum, fick ångestatack pratade mera med B som gjorde det bättre men inte bra.
Var extremt förkyld = kunde inte dyka och får inte fara på resan.
Hade sista skolfotot nånsin och sista mentor marschen. Höstmarknad i Lycksele.
Oktober: Grattade Selina och fick fota henne ute i det super vackra kalla höstvädret. halkade på en isig höbal. Jobbade med musikalen. Var på Lobbyn. Mycket med skolan. Höstlov och Kickan började typ bo här. Var på akuten.
November: Var på sjukhuset. Jobbade med musikal mycket. Filmade modevisningen och fotade på öppet hus. Var hos grabbarna grus. Blev sjuk, igen. Heldag med musikalen. Var på Lobbyn ganska mycket. Fotade Kickan. Hade utvecklingssamtal och åt på La dolce vita för första gången.

Kommentarer
sandraenerstrand.se säger:

Hej! Jag tänkte bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en iPad Mini! Här hittar du den ---> http://www.tourn.se/13ecf38626f22b16ff16a534284d6f24 Hittills verkar det inte vara så många som vill delta, så det är nog bra chans att vinna! :) Ha en bra helg fram till jul!

2012-12-20 | 09:47:17
Bloggadress: http://sandraenerstrand.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback