Mina 5 favoritbilder från året


Nikon D90 - Nikorr 18-105mm 

Är så sjukt nöjd med denna bild, det är bland första gången jag har fotat fontäner. Tog den i Rom och tycker att jag har lyckats bra med redigeringen och att fånga känslan. Blev många fontän och skulptur bilder men det här är min favorit.

Nikon D90 - Nikorr 60mm

Den här bilden är på lilla William. Gillar känslorna i den, hur glad och busig han är.


Nikon D90 - Nikorr 18-105mm

Här har vi ett porträtt med Selina som jag tog i höst. Det var så vackert ljus och färger ute och det är nog en av sakerna som jag gillar så mycket med den här bilden. Plus att jag lyckades få med röken av kylan gillar verkligen det :)

Nikon D90 - Nikorr 50mm

Blir två väldigt nya bilder också. Har fotat sjukt mycket sedan jag fick 50mm objektivet. Det gör så mycket med inspirationen att få fotografera med ett nytt objektiv eller tillbehör. Den här bilden, som jag har som header, fotade jag här om natten när jag pratade i telefon. Det snöade jätte mycket! På en tio minuter en kvart så hade mina fotspår blivit översnöade.
Hur som helst den här bilden blev verkligen en favorit just för att jag lyckades fånga snöflingorna på bild, vilket är något som jag har velat pröva ett tag.

Nikon D90 - Nikorr 50mm

Här är den andra som jag har fotat i veckan. Det är en favorit just för att jag har haft svårt förut med att ta fina vinter bilder men gillar hur den här bilden blev :)
 

Kommentarer
Julia säger:

SUperfina! :D

Svar: Åh tack så mycket! :D Du är lite av en inspiration så det betyder mycket :)
Siri Backteman

2012-12-29 | 20:44:01
Bloggadress: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback