Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, jag hade min första pojkvän. Jag har varit med om jobbiga nätter med branlarm när jag bodde uppe på sjukstugan.
Jag åkte till Rom, Italien för första gången. Jag flyttade ihop med en kompis som jag hade känt i bara två tre månader. Åkt till Lindsberg.

Har du några nyårslöften?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej men föredetta stödfamiljs syrra blev det :)

Vilka länder besökte du?
- Italien + Schweiz flygplats

 Vad önskar du att du gjort mindre?
- Inte bry mig så mycket om vad andra tycker.

Bästa minnena från 2012?
- Ojj när jag blev vän med Janely, Kickan, David och Jeppe. Allting med Rom resan!♥ När jag och Selina kollade på balen. När jag, mamma, Selina och hennes pappa kollade på lägenheten för första gången!
Första riktiga kvällen i lägenheten. Musikal veckan och hela helgen när jag fyllde år.

Bästa köpet?
- Måste nog vara min iPhone 4s och mina jeans shorts, älskar verkligen dom :)

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Allting som jag skrev på bästa minnena :) 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Både ledsnare och gladare men det har hänt så otroligt mycket för mig i år och faktiskt riktigt mycket bra :)

Favoritprogram på TV?
- Grey's anatomy

Är det något du saknade 2012 som du vill ha år 2013?
- Mer energi och tålamod.

Vad ser du mest framemot med år 2013?
- Studenten, våra förhoppningvis resa till stuga och att få jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback