Min dag

Idag har jag sovit piss dåligt.
Sov typ två timmar till det att jag egentligen borde ha klivit upp. Men va så trött så fortsatte att försöka sova. Blev väckt vid tio av mamma för att vi hade utvecklingssamtal.
Va hungrig hela natten och förmiddagen så hade tänkt äta frukost på hål timmen. Men då frågade mamma om vi skulle äta. Så fick italiensk pizza till lunch.
Tjugo över tolv började min första och sista lektion. Tummen ner för urbanisering och slummen.

Sen kunde jag hämta ut paketet från h&m med min nya fejk skinn jacka.
Vid halv fyra åkte vi in till stan, hittade två tjocktröjor och två linnen. Åt kebab på stan med mamma, Carina John, Vincent och en kompis till grabbarna.

Sitter hos grabbarna nu med en skål godis, cola, tv spel och snart film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback