Saker om mig

UTSEENDE
- Jag har extremt många leverfläckar
- Jag har för kort rygg

- Mitt hår växer som ogräs men blir nött ännu fortare
- Jag är plattfotad. Men inte lika mycket längre
- Jag har och behöver glasögon men är dålig på att använda dom
- Jag är ljuskänslig så kan knappt gå utanför dörren när det är ljust ute utan att få extrem huvudvärk och kisa sönder ögonen. Om jag inte har solglasögon men jag lyckas tappa bort dom hela tiden eller så går dom sönder.
- Blir väldigt lätt brun av solen :]
- Har väldigt lockigt hår
- Har en dålig vana att bita på mina läppar så jag får sår

FAMILJ

- Har inga biologiska syskon men har på sätt och vis tre bröder. Har känt dem hela mitt/deras liv och bråkat, skrattat med dem som vi vore syskon genom åren.
- Har ingen kontakt med min pappa. Fast har kontakt med hans (mina) släktingar i Marocko.
- Halva min släkt (om inte mer) finns i Marocko, Tyskland, Franrike, Italien(?) och USA
- Jag reste mycket med min mamma när jag var liten.
- Jag har sex stycken kusiner på mammas sida...

- ...och hade över tjugo kusiner på pappas sida 2009 men har säkert fler nu. Stor afrikansk familj.
- Jag har haft tre stödfamiljer

SKOLA/JOBB

- Jag går samhällsvetenskapliga linjen fast skulle jag ha valt i höstas hade jag nog valt BF, VO eller HT
- Jag har sommarjobbat på en camping och plågats med att sopa undan barr flera dagar i rad
- Jag får dyka på skoltid ♥
- Jag hjälper ABC gruppen inför nästa års stundent grupp på Liljaskolan
- Bland det värsta jag har gjort var att jobba som städerska på motorveckan. ALDRIG att jag gör om det

- Jag ska mest troligen gå en extra termin

FÖRHÅLLANDEN

- Jag har haft 1 seriöst förhållande. 
- Nästan alla mina vänner har haft förhållanden i över ett halvår.
- Har varit riktigt kär 2 gånger.
- Har svårt att ta andra seriöst
- Jag har svårt för att sova själv
- Senaste förhållandet var ungefär ett år sen.

DÅLIGA TIDER

- Får lätt humörssvängnigar.
- Mitt humör påverkas extremt tydligt av hur hungrig jag är
- Gråter sällan.
- Jag har väldigt svårt att prata med människor även om det inte märks

DÖDEN

- Jag är inte rädd för att dö egentligen.

- Jag har börjat 2/3 vårterminer på Liljaskolan med bergravningar
- Jag är lite rädd över att jag inte får veta om det händer något med mina släktingar i Marocko
- En av katterna som vi har haft sedan jag var fem sex år gamal dog för ett två år sedan

SKAMLIGHETER
- Jag har somnat på bio. Två gånger.
- Är så mörkrädd att om jag hör ett ljud när jag är själv ringer jag någon kompis oavsett vad klockan är
- Jag kan inte vissla.
- Jag är extremt blyg och anser att alla jag inte känner är läskiga. Tex syskon eller föräldrar till min kompisar, dom kan vara väldigt läskiga.
- Jag lyckas på något sätt mera klumpig och pinsam när jag är blyg. Typ som att söla te överallt eller tappa mat hela tiden.

- Har värdelöst lokalsinne i städer. Hittar inte särskilt bra i Lycksele eller Umeå där jag är uppvuxen.
- Jag har lyckats gå vilse inne i affärer. Flera gånger. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback