En lista

 Femton saker jag vill göra i framtiden
- äga en lägenhet i Marocko
- ha ett jobb jag trivs med
- skaffa barn
- gifta mig
- resa
- utbilda mig
- lära mig dansa
- bli kär
- lära mig spela piano
- bo i ett hus
- bo i en by utanför Luleå eller Hemavan eller Umeå
- lära mig åka snowboard
- skaffa häst och hund
- vara nöjd med mig själv
- kunna inspirera någon med mina fotografier

Fjorton saker om mig
- jag röker
- jag ska gå om gymnasiet
- jag har haft stödfamiljer
- jag gillar att flyga men tycker inte om starten/landningen
- jag har inga syskon
- jag har släkt i Sverige, Marocko, Tyskland, Italien, Frankrike och USA vad jag vet
- jag tycker det är jätte roligt att laga mat. för det mesta
- jag har kollat på kriminal serier sedan jag var liten ;D
- var en riktig marvel nörd när jag var liten
- jag har ett ärr rakt över magen
- jag har trampat sönder fem glas på sem månader <-- bevis på hur klantig jag är
- jag har en dålig vana att lämna mina saker överallt. Allt från att jag ställer ifrån mig glas i alla rum i lägenheten till att jag glömmer kläder hos mina kompisar
- jag älskar chips och energidricka :]

Tretton bra filmer
- inception
- shutter island
- x-men first class
- the amazing spider man
- les misérable
- x-men origins wolverine
- iron man
- sherlock holmes
- moulin rouge
- en geishas memoarer
- constatin
- harry-potter och fången från azkaban
- pirates of the caribean, död mans kista

Tolv bra låtar
Panda Da Panda – Spegelen
Volbeat – Still Counting
Marilyn Manson – Personal Jesus
Alina Devecerski – Ikväll skiter jag i allt
AWOLNATION – Sail
Dead Sara – Lemon Scent
Maverick – Ain't so Bad
Glee Cast – Never Say Never (Glee Cast Version)
Oskar Linnros – Från balkongen
Lucenzo – Danza Kuduro
Panda Da Panda – Vår värld
Disturbed – Shout 2000

Elva städer jag vill besöka
- new york
- london
- tokyo
- kyoto
- casablanca
- göteborg
- las vegas
- los angeles 
- paris
- dublin
- anchorage

Tio saker jag tycker om
- dansa
- fotografera
- vara under vattnet
- snö
- att sola
- djur
- mina vänner
- kramar
- raggarbilar
- att skratta

Nio fakta
Hemstad/ort: Lycksele/Vännäs
Hårfärg: brun blondish
Längd: cirka 160cm
Frisyr: kort å rak klippt
Ögonfärg: bruna
Skostorlek: 38/39 men det varierar lite
Humör just nu: trött
Civilstatus: singel

Åtta ord som beskriver mig

- blyg
- skrattig (en kompis beskriv mig som skrattig och älskar det ordet)
- tjuvsovare
- beslutångest
- marockan
- norrlänning
- konstig
- klantig

Sju saker som jag inte tycker om
- åka buss i Marocko
- läkare ( har dock inget emot sjukhus eller nålar och sånt)
- när andra gör grammatikfel (ja, jag rättar andra även om jag själv gör fel)
- första gången man åker karusell på länge. Andra, tredje, fjärde och alla gånger efter det är roliga men inte första gången
- att sova själv
- att kliva upp tidigt
- personer som sviker en gång på gång på gång...

Sex platser jag tycker om
- Vännäs
- mina släktingars hus i safi
- stranden i Agadir
- badstranden mitt emot stugan uppe i fjälls
- min säng♥
- bryggan i stugan

Fem saker om mat
- jag har aldrig gillat pizza och hamburgare på samma sätt som alla andra gjorde när man var liten
- jag äter det mesta
- förutom fiberrik mat, laktos produkter och vissa frukter som jag är allergisk mot
- jag älskar pölsa, fiskbullar och rotmos. Sånt som många inte tycker om
- jag har haft spagetti och köttfärssås som favorit maträtt sedan jag var liten

Fyra om rädsla
- jag är extremt mörkrädd
- hatar spindlar och kryp när dom är inne i byggnader
- jag är rädd för att bli ensam
- är livrädd för tandläkare

Tre djur jag gillar
- hundar, framförallt sibirien husky
- hästar
- ormar

Två fotografer som inspirerar mig
Linafoto
Elin Kero

Min klädstil är ganska blandad eller vad man ska säga men bilden visar ungefär det jag inspireras utav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback