Första december

Första december och snön har tills slut kommit. Nu slutar det däremot inte att blåsa eller snöa känns det som men det är i alla fall vitt ute.
Har blivit en riktig fotar helg för mig. Men det känns bara skönt och är roligt att jag känner att jag klarar av att fota igen. Har ju saknat det så otroligt mycket! Så jag har hunnit med tre olika serier med självporträtt och att springa runt i pyjamas, foppa skor och kamera i högsta hugg för att fota snön.
Vet dock inte hur jag tänkte men jag fick för mig att jag skulle ta självporträtt med blött hår och sitta i fönstret (kallt) och självklart hade jag en ny vit tröja på mig och tänkte inte på att vi färgade mitt hår rött i måndags. Så tröjan är lite röd fläckig nu och hänger på tork efter att jag tog några foton med blöttröja. Får passa på när man har inspiration.

Kommentarer
Rebecca säger:

så vacker matsalen ser ut, snö är ju hur underbart som helst!

Svar: ja det är ju det!
Siri Backteman

2013-12-01 | 18:04:03
Bloggadress: http://rebeccawiklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback