Första veckan i december

Tisdagen var ingen bra dag. Förutom på kvällen när jag och Sanna åt på laggen och senare träffade jag några vänner och fick skratta mycket.
Onsdagen var mycket bättre. Var på iksu hela dagen. Var jätte trött och satt och kittlade massa i bussen till stan och vi fjantade oss hela tiden. Sen på iksu så var vi i gymmet först sen for vi på ett yoga liknande pass (tror det hette body balance). Dock så trodde vi att det skulle vara skönt och avslappnande men det var ganska jobbigt och svårt men roligt. Sen har vi inte göra så mycket mer än att äta, bada lite, basta och fixa oss. Innan vi var på bussen tillbaka till Lilja där det blev ännu mera skratt.
På kvällen så följde jag med Ylva, Birk och Jossan på bio och såg Hunger games catching fire. Jag hade stora förhoppningar på filmen men tycker ändå att den var bättre än vad jag var beredd på. 
I torsdags så hämtade vi några av möblerna till mitt rum i lägenheten så flyttade in då. Och igår så hade vi tjejkväll + jonte och var på Perrongen på rocka billy kväll och hade det jätte roligt. *Idag ska jag inte göra något särskilt förutom att försöka orka tvätta kläder och plugga lite.
Känns som att december kommer bli en riktigt bra månad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback