En uppdatering

Har hunnit med mycket och litet sen jag skrev sist. Mest så har jag varit i Lycksele och bara väntat på att dagarna ska gå. Har inte så mycket att göra där men har hunnit med att jobba på travet, hjälpa mamma, gå igenom mitt rum, varit på storumans dagarna, fyndat på second hand massor, ätit grillat och kräftor.
I måndags åkte jag bil till vännäs med mamma. Gick runt med vovven här. Åt på Laggen med mamma och Britta. Senare på kvällen åkte jag, Britta, Matilda och Simon bil och kollade på ett spökhus i brattby.
Resten av dagarna i veckan har jag och britta mest sovit, sett film eller lagat mat eftersom att vi båda har varit/är sjuka. Och i helgen är det vännäsdagarna med massa musik och marknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback