De senaste dagarna


Mår så sjukt bra just nu!
I fredags var jag med massa kompisar och hade det jättebra. Lördagen åt jag massor med mat och åkte till Fredrika på rocka billy kväll med Frida. Söndagen så for vi (jag, frida, kickan och selina) till laggen och sen kom massa folk förbi, så vi drog iväg och bada ute i hjoggsjö. Hade verkkligen jätte roligt även om jag inte badade så mycket.
Senare på kvällen så for vi till stan sen till holmsund och sen tillbaka till Vännäs När vi var hemma i Vännäs så grillade vi, spelade fotboll, fjantade oss, lyssnade på musik osv.

Igår så var jag på stan och gjorde av med lite pengar. När jag kom hem så åt jag och selina mjukglass och gick iväg för att bada.
Det slutade med att vi fick med oss Andrea också men vi badade inte för det fanns nästan ingen strand kvar. Men kvällen vart ändå bra då vi grilla och fick med oss några vänner. Sen klättrade vi upp på tak, var ute och gick mitt i natten, lekte i en lekpark och massa mer.
Har lärt känna så många på den senaste tiden och haft så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback