En helg som man sent glömmer


Hade lite längre helg för att jag va ledig i fredags för att jag hade ingen lektion. Och som tur va så var det super bra väder! Låg och solade hela fredagen och gick bara upp till skolan för att äta lunch men det var ingen god mat. Hann träffa Jocke tvärt när jag gick hem också. Och som avslut så åt jag och Selina middagen ute på balkongen.
 
På lördagen låg jag och solade nästan halva dagen. Kommer bli brun som en pepparkaka innan sommaren är slut har redan fått massa märken. 
Sen på eftermiddagen/kvällen så gjorde jag i ordning mig och åt äckliga hamburgare innan jag och Selina gick ut i värmen för att vänta på bussen till stan.
Framme i stan så kom Jocke och mötte oss innan vi gick vidare till Max.


Hade jätteroligt under hela kulturnatta, träffade massa människor och fick high five av top cats

På söndagen gjorde vi inte så mycket förutom att sova och klaga att det var för varmt. Jocke och Jonny var hemma hos oss och vi har lite vattenkrig på balkongen.
När dom åkte till stan så gick jag och Selina iväg och solade. Skulle bada men vågade inte doppa mig för att det var iskallt i vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback