-

Eftersom att jag har en dålig vana att försova mig så  brukar mina gulliga klasskompisar ringa/smsbomba mig på morgonen. Vilket inte alls är lika roligt när man är sjuk och har sjukanmält sig redan...
Vaknade till nån gång vid halv nio och tror att jag pratade med någon i telefon fast jag inte riktigt var vaken.
Hur som helst så vaknade jag på riktigt nån gång efter tolv och hade blivit lite bombad med sms om att jag skulle snabba mig till skolan. Missade tydligen en föreläsning idag men lät inte som att den va nå rolig så det gör förhoppningsvis inte så mycket.

Har inte gjort så mycket idag. Mest vilat, kollat på tv och ritat på iPaden. Började med ett litet projekt att försöka rita min garderob eller vad man ska säga. Nä nu ska jag ta och sova till lite vampire diaries.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback