En uppdatering

 

Har hänt mycket och lite sen jag skrev sist. Folk har lämnat klassen. Nya har kommit till klassen. Har varit ganska isolerad samtidigt som jag har lärt känna nya människor. 

Har flytt från mitt boende i typ två veckor och va hos en kompis då. Har hunnit åka fram och tillbaka på akuten några gånger, på grund av ångesten. Har fått medicin som typ hjälper. Känner mig dock inte som mig själv ännu. 
Jag tar småsteg för att komma tillbaka till mig själv. Bland annat så försöker jag hitta min inspiration och det går sådär. Har lyckats tagit upp kameran och fotat lit höst miljö. Men har inåt redigerat bilderna ännu… däremot så har jag börjat använda min iPad som en ritplatta, ritade dessa fjädrar igår. 
Annars så har jag planer på att fota vackra Josefine i helgen och hoppas att det går bra :)
 
Dessutom så har jag fått lägenhet!!! Är galet glad :D tyvärr så har jag inte fått nyckeln än men nästa helg så är det helt hundra att jag får flytta in. Så då ska jag rensa massa saker, fixa det mysigt och fota massa :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback