Fram och tillbaka

Åkte till vännäs i fredags, men försov mig så missade bussen men va tvungen att åka för att lite saker. Va på skolan och ppratade med jerry så nu har vi flyttat mina saker men inte till lägenheten för han har fortfarande inte nyckeln. Men Ylva och Birk va snälla och hjälpte mig med mina saker.
Sen åkte vi till bjur. Gjorde inget särskilt så jag och Ylva satte oss och såg walk the line. Fattar inte hur jag inte kan ha sett den förut :o
Förutom film och massa onyttigheter så va vi med några andra som kom förbi. Lyssnade på musik och pratade.
Senare på kvällen åkte jag och Ylva till Vännäs.
Igår så tog jag tåget till Lycksele och fick pussa på min vovve, äta hemmagjord pizza och åka runt med Britta och Adam som också var i Lycksele. Vi funderade på att åka till Vännäs igår på kvällen men då vart ju vädret som det blev. Träd föll. Strömmen och tv gick.
Men idag så tog vi oss till Vännäs och körde genom flera strömmlösa byar.
Imorgon är första dagen på över en vecka som jag är i skolan så hoppas att det går bra. Sen på tisdag ska jag va i Lycksele (ännu en gång) för att besöka läskiga tandläkaren och sen få äta kinamat. Nu ska fortsätta med vad det u va jag gjorde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback