Tuesday

Har hittat en billig kamerarygga/väska som jag vill ha. Den finns på stadium och verkar vara riktigt bra, så det är nog en av sakerna som hamnar på min önskelista i år ;)
Dagen har bestått utav plugg, plugg och lite mera plugg. Har pluggar medicin hela dagen förutom första lektion när jag hade idrott och måste plugga mer innan jag går i säng så att jag klarar provet. Som tur är så kan jag nästan alla latinska orden :)
Annars har jag hunnit med ett vård prov idag som nog gick bra. Pratat om fältstudie som är nästa vecka, det är ungefär som praktik fast vi har det bara en vecka, då jag och några andra från klassen kommer att vara i Vännäsby och jag vart glad för att Shopper kommer att ha praktik i samma hus som jag.
Måste verkligen fara och fota nån dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback