Oh how you have lost your way

Det är väldigt väldigt myckete upp och ner just. Kan må obeskriviligt bra ena sekunden och sen är det dåligt igen. Jag vet att jag har helt fantatiska vänner men känner mig ändå vilsen och ensam. Och är så less på alla rykten och att människor hela tiden måste ha en åsikt om allt som man gör.
Det borde inte ha någon betydelse vem ja umgås med, vilken årskurs jag går eller nånting. Är så sjukt less på allt just nu. Önskar verkligen att man kunde leva en vecka. En enda vecka utan att alla la sig i hela tiden. Tänkt dig ändå det är bara sju dagar. Men det går inte.
Känns verkligen som att allt i livet går upp och ner just. Det pågår massor med krig inom mig samtidigt som man måste hinna med skolan, vänner, äta och allt som händer runt om en. 
Jag saknar en viss person så otroligt mycket och kan inte fatta att det har gått över två och ett halvt år sedan du dog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback