2014.02.10

Har inte fotat srskilt mycket med systemkameran i år, men har fotat ganska mycket med mobilen. Så tänkte visa lite bilder från istagram.
Efter jullovet har jag hunnit fixat hårförlängning tack vare Ylva. Har haft många fina besök av mina vänner. Har hunnit varit hemma i Lycksele i fin vädret med minus 30 grader. Förra fredagen var jag och några vänner på mardi gras och hade en rolig kväll.
Har även gjort av med pengar på nytt ljud, bensin och nattkäk på max. För några veckor sen åkte jag hem och gick på ny invigning av en restaurang i Lycksele där dom hade gustav trägårdh som gästkock. Kände mig lite starstruck när jag fick prata med honom :]
För ett tags sen lekte jag med washitejp och några glasburkar. Har haft många dagar då jag bara vill stanna i min säng och även ganska många gånger då Sanna har varit hos mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback